close
好好聽的歌喔!~

Lazy days, dreamin' in the midday sun
懶洋洋的日子裡,在正午的太陽下作夢

Miles away, thinking 'bout the things that I've done
好幾英里遠,想著我的所作所為

I can't stay, time to hit the road again
我待不住,又到了壓馬路的時候了!

I ran along, cruisin' down an empty road
我向前跑,在一條寬敞大路上直直開了好久

So long, hundred million miles ago
Same song playing on the radio
好幾百萬英里遠,電台播放一樣的老歌

You know the days, the days gone by
It's like they never end until tomorrow
你知道過去的那些日子,不到明天,那些日子像永無止盡

'Cause you are all I need
你就是我夢寐以求的一切

You're my lifetime guarantee
你是我這一生的保障

You are all I need to be free
你是我追求自由的一切

'Cause I know to think of you
When I'm down and I'm feeling blue
所以當我失落憂鬱時,知道想起你

You are all I need to be free
你是我追求自由,

I need to be free
追求自由的一切


Sunny day, staring at the bluelit sky
天氣晴,凝望著晴朗藍天

Many ways to dream and watch the world go by
許多想像和看著這世界的流轉

I can't stay, time to hit the road again
我待不住,又到了壓馬路的時候了!

arrow
arrow
    全站熱搜

    Lucero 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()