close

 


Dear My mom & brothers

Thanks very much for your sweet birthday cake. I think you all knew I am still very upset in these days.

Sorry for my stupid behaviors. I really want to give up all things but seems not very easy.

I will try but need time.


Thanks for my sweet co-workers, Ms. G. You are really always be the best partner in my mind. I understand what you mean but I still want to resign. Sorry for my selfish. I really can't cross the big gap in my mind. 



今天是我的生日

我有一個微薄的生日心願,但卻無法達成

生日是母難日

原本打算吃齋一整天幫媽媽祈禱也逗媽媽開心的我卻搞砸了一天

早上請了半天假把自己關在房裡和壞人大吵一架

「如果一個人不能實現自己的承諾,又為何每次都輕易的開出支票呢?」

每一個票期都是自己開出來的,是否就應該如期兌現而不是一再的跳票讓人失望呢?

兩個人間的感情和誠信又能經過幾次這樣的打繫?


我很期待我的願望能夠實現,雖然很難很難

但這是我有生以來第一次在生日許願

不知道上天是否能聽見我的心聲?



生日應該是快樂的,而我卻是痛苦的


看完了Chin那篇文章,我也好想當壞人~

也許,當壞人會快樂一點吧!

arrow
arrow
    全站熱搜

    Lucero 發表在 痞客邦 留言(7) 人氣()